Zaterdag 28 mei - Op weg naar Victoria

28 mei 2022 - Victoria, Canada

Vanochtend lekker een douche genomen in de camper. Douches van de campground zijn niet al te fris tijdens weekend. We hebben de tijd tot uitchecken volledig benut. Camper afgekoppeld en alles in de camper opgeruimd. Op weg naar Victoria met uiteraard een stop bij een Walmart. Er waren wel weer dingen die we nodig hadden om ons gewicht op peil te houden. Onder weg nog even schrikken, de zijdeur schot open. Iemand toeterde hard en waarschuwde ons. Gelukkig stonden we bij een stoplicht en konden bij groen licht een inrit inschieten. Deur snel van buiten op slot gedaan want van binnen uit is dit tijdens rijden geen optie. Trillingen zorgden er voor dat slot werd ontgrendeld. Laatste stuk naar Victoria even bijgekomen. We hoefden gelukkig niet de hele stad door want met zo'n grote bak is dat niet echt leuk. Aangemeld en naar ons plekkie gereden met uitzicht op Victoria stad. We gaan morgen met de water Taxi naar downtown en de hele dag dag lekker rond slenteren en kijken of er een mogelijkheid is voor een High-Tea Fairmont Empress. Verder pakken we ook Chinatown mee, moet ook heel leuk zijn.

Vanavond in de camper gegeten voor de tweede keer, morgen gaat de BBQ weer aan, mits het natuurlijk droog is.