Zaterdag 18 juni - Op weg naar Dutch Lake in Clearwater

19 juni 2022 - Clearwater, British Columbia, Canada

We zijn vroeg vertrokken van Jasper campground voor een lange rit (330 km) naar Dutch Lake campground. Het was een mooie weg met niet veel verkeer. Wel veel werkzaamheden onderweg waardoor we regelmatig niet harder konden dan 70 km.... maar geen probleem we hebben nog vakantie.

Onderweg wel twee zwarte beren gezien die vlak voor ons wilde oversteken maar gelukkig schrokken ze en gingen snel weer het bos in. Was een leuke ervaring maar helaas te snel gegaan voor een mooie foto.

We staan op Dutch Lake, een echt campground waar de tijd heeft stilgestaan, Grote plekken voor campers vlakbij het Dutch Lake. Veel vliegende mieren van een 1 cm groot. Ook hebben we een schildpad zien lopen op de campground die we wel op de foto hebben staan. Toevallige wijs staat er aan het meer een restaurant met de naam The Painted Turtle.

We gaan lekker BBQ en vuurtje stoken........ nog even gezellig maken.