Zaterdag 21 mei - vandaag gaan we de camper ophalen, eindelijk

23 mei 2022 - Burnaby, Canada

We waren vroeg wakker dus lekker rustig aan gedaan. Rond 12 uur zouden we worden opgehaald, alleen moesten we wel om 11 uur uitchecken bij hotel. Er waren meer heikneuters die in het hotel waren en een camper van Fraserway hebben gehuurd. Eerste lading ging om 09:00 uur in de shuttle naar Fraserway station. We waren om 09;30 uur beneden in de lobby en een kar tassen en koffer. Dus nog 2,5 uur wachten in de lobby van het hotel. Bij de lading van 10.00 uur was nog een plek vrij voor ons, lekker, toch 2 uur winst.

Het was druk bij inschrijven en afleveren van campers. Na 2 uur wachten kregen we te horen dat we beter even naar de Mac konden gaan want het zou nog zeker twee uur duren voor onze camper klaar was. En gelijk de mededeling dat we een upgrade kregen van Large naar X-Large. Jeetje , nog meer kosten van benzine en zo'n grote bak rijden in Vancouver is niet leuk. Maar oké, we klagen niet want het heeft ook voordelen. Grote douche en grotere slaapkamer. verder een heerlijk bank voor Cor.

Na 2,5 uur kregen we de melding dat onze camper klaar was, we waren gelukkig niet de enige die zolang moesten wachten. De woontruck stond buiten te wachten maar eerst de standaard uitleg en controle. De camper was een maand oud met 3900 km op de teller.

Er waren wat dingen vergeten die we wel moesten hebben. Werd snel aangevuld. We konden vertrekken... had wel een beetje kriebels want we moesten Vancouver door met de bak. Maar na 10 minuten was alles weer gewend. Op naar de eerste campground Burnaby RV park, een mooie campground maar maar een met slechte Wifi. Mag maar een bepaalde periode inloggen zodat niet iedereen tegelijk actief is. Mooi plekje met tegenover ons zeer vriendelijk Canadezen met een vaste plek. Lekker alles uitpakken en indelen.... want een ritje naar Walmart zit er niet meer in.

Vandaag geen foto's

1. Sandra Van den Maagdenberg: