vrijdag 20 mei - afscheid van onze suite, inleveren auto en inchecken hotel

21 mei 2022 - Richmond, Canada

Vandaag een drukke dag achter de rug. Vanochtend vroeg uit de veren, we gaan de koffers verder inpakken, het meeste hadden we gisteren al gedaan. We wilden op tijd weg om zeker van te zijn dat we met de ferry meekonden. Rond 09.00 uur vertrokken richting Langdale. Het weer was prima voor een mooie overtocht. Plekje voorin de ferry gekozen om te genieten van het schitterende uitzicht. Bij het verlaten van de ferry moesten we Vancouver doorkruisen, wat op zich best een uitdaging is. We hadden nog wat tijd in shopping mall te kijken naar wat kleertjes voor de kids (klein).

Tijd vloog om, dus snel naar hotel om de koffers uit te auto te halen en kamer bespreken. Jeetje het lijkt net of de koffers per dag zwaarder worden. Til me een breuk aan die zware dingen. Cor mag van mij niets zwaars tillen, we moeten voorzichtig zijn met het ouwe trouwe beestje.

Het was tijd om de wagen in te leveren, wel jammer want die Highlander reedt prima. Een grote maar fijne wagen. Cor ging de cola vast koud zetten en ik op weg naar de airport. Inleveren ging erg snel nu nog de hotel shuttle zoeken. Was binnen een uurtje terug. Uiteraard de Garmin uit de auto meegenomen, het is best een fijne GPS en  gaat dus ook de camper op weg helpen.

Even bij komen en middagdutje gedaan om rond 19.00 uur ons redelijk opgeknapt om te gaan eten in het restaurant naast hotel. Het is er erg druk en we hadden geen reservering, even wachten dan maar. Het is een goed restaurant met een 'vliegende' bediening, waar we bijna 2 uur hebben doorgebracht.

We hadden echt geen zin meer om een stukje te gaan wandelen, we waren op van de drukke dag. Lekker naar de hotelkamer, stukje tikken, foto's toevoegen en bed in. Morgen worden we rond 12.00 uur opgehaald door Fraserway. Weer met de 'klote koffers' sjouwen. Zal blij zijn dat we in de camper zitten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade