Donderdag 19 mei - Het zit er bijna op

20 mei 2022 - Gibsons, Canada

Vandaag hadden we ook weer een zonnetje maar wel met veel wind. vanochtend lekker rustig aan gedaan en rond 12.00 uur ons aangekleed voor een (alweer) een strandwandeling. De weg langs de kust is apart, stil, mooi en soms verrassend. De huizen hebben bijna allemaal uitzicht op de zee. Huizen staan tussen gigantisme hoge bomen waarbij wij ons afvroegen wat er kan gebeuren bij een behoorlijke storm. Na twee uur wandelen was het tijd om even bij te komen en waar kan je dat beter doen dan bij ''onze eigen" suite met ook een prachtig uitzicht. Rond 17.00 uur zijn we richting Sechelt gereden om te gaan eten bij 'Lighthouse Bar' waar we eerder van een heerlijke lunch hebben genoten. Het heeft de uitstraling van een echte Mountain bar, lekkere muziek en gezellig druk met veel lokale g De steak was niet wat we verwacht hadden maar je kan niet alles hebben.

Na het eten terug naar Gibson om te beginnen met inpakken, de laatste avond/nacht is aangebroken. Morgen vroeg mee met de ferry naar Vancouver voor een nacht slapen bij Sandman Airport Hotel. We gaan ook de Highlander inleveren, wel jammer want het rijdt echt heerlijk. Dus weer een dag sjouwen met de zware koffers voordat we zaterdag worden opgehaald door Fraserway

We hebben de afgelopen een heerlijk relax weekje achter de rug. Het huren van de suite was een perfecte keus. Het hele eiland straalt rust uit en de mensen zijn hier heel vriendelijk, anders dan in Vancouver.