Woensdag 1 juni - Een pittige rit door de Cascade naar Winthrop

2 juni 2022 - Winthrop, Washington, Verenigde Staten

We hebben heerlijk geslapen op Skagit Valley campground., alleen werd Cor wel een paar keer wakker van een treintje. deed ons herinneren aan campground bij Provo, Utah. Ook daar reden 's nachts lange treinen. We hebben vandaag een echt mooie rit door de Cascade, veel omhoog en natuurlijk weer omlaag, scherpe bochten en af en toe een plek zoeken waar we de achtervolgers voor konden laten gaan. Deze rit past in het rijtje van echt mooie routes. Vanaf de camper eerst even nog wat eten ingeslagen, getankt en op weg richting Winthrop. Het werd een erg lange rit van 4,5 uur inclusief een korte stop van 20 minuten. Halve tank leeg want de bak zuipt als een ketter, dus morgen weer voor $150 bijvullen. Gaat zo aardig in de papieren lopen. Onderweg hoogst waarschijnlijk een bekeuring opgelopen en ik vermoed een behoorlijk bedrag, We werden mooi geflitst en waarschijnlijk krijgen we bij inleveren camper een ''extraatje'' voor onze kiezen. Niets aan te doen, beter opletten voortaan. Onderweg reden we door de sneeuw die nog volop hoog in de bergen langs de wegen lag.

We staan nu op een heel gezellige campground in Winthrop zelf. Niet zo'n rijtjes campground met grind of beton maar groot grasveld met ruime plekken. Tot nu toe de fijnste en leukste campground, Morgen weer een lange rit voor de boeg van 199 mile (320 km), hopelijk iets minder bergen. we gaan richting Yellowstone..........