woensdag 25 mei - Vannacht aardig weggeregent

26 mei 2022 - Ucluelet, Canada

Vannacht hebben we een plens water over onze camper gekregen, wat een bui. Ventilatie luikje voor in cabine niet helemaal gesloten waardoor mijn schoenen zwemles hebben gekregen. Even drogen bij de kachel. Het weer was vanmorgen in ieder geval een stuk beter dan vannacht.

Het was van D-day voor Feyenoord. Nog geprobeerd om de wedstrijd te streamen maar dat lukte helaas niet. Via de GSM wel de 1-0 van Roma gezien. Sandra gevraagd om de wedstrijd op te nemen. Kunnen wij lekker de 'The Wild Pacific Trail' gaan lopen van 5 km. Regenkleding en wandelschoenen aangetrokken en op weg naar de trail. De eerste indruk was indrukwekkend, prachtig wild bos met een gigantisch oude bomen. Dit is echt is anders dan we normaal gewen zijn. Alles groeit door elkaar dikke omgevallen bomen laten ze gewoon liggen. Toen we bij de kust kwamen werd het nog mooier dan we al achter de rug hadden. Werkelijk een van de mooiste trails die we de afgelopen jaren hebben gelopen. De hadden veel uitkijk punten gemaakt waardoor je prachtige foto's kon maken.  Onderweg nog een Hollands stel tegengekomen die ook van deze mooie trail hadden gehoord. Ze hadden net een trip van Toronto naar Vancouver achter de rug maar vonden dit toch wel erg mooi.

Na 3 uur te hebben gewandeld was het tijd om te kijken wat Feyenoord had gedaan..... maar helaas, geen extra kado voor Hennie zijn verjaardag.

BBQ aan en lekker bijkomen. Morgen weer een spannende rit naar Nanaimo terug voor twee nachten op Living Forest Campground met het mooie uitzicht.

Vandaag aardig wat foto's kunnen plaatsen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl